mother fuckin vädeeeer!!

Det är helt sjuuukt vad det snöat idag! Såklart började det imorse innan jag skulle cykla till skolan. SÅKLART! Så ont och krasslig i halsen bylsade jag på mig kläder och trampade iväg. Det kändes som istappar rakt in i ögonen, jag lovar. Mötte upp Annie på skolan och dumpade cykeln där och åkte bil med henne ist. :) Intervjun på friskis gick bra, kul med bra svar och intressant överhuvudtaget :) Efter det så orkade jag inte ta cykeln så jag fick skjuts hem, och sen har jag bara slappat till kl 5 då vi skulle ses på skolan igen hela gruppen. Det snöade ännu mer då!

Jag kan säga att jag var dyngsur då jag kom på skolan då det är bara blötsnö alltihopa. Både jag och Anna är krassliga så det blev bara en kortis på bibblan, sen drog vid hem och har sen skypat hela kvällen och jobbat så istället. Smart säger jag! :)

Ihelgen är det vinlotteri, blir nog ingen utgång för mig.. Har nog jobbigt i halsen som jag har nu, och vill inte att det ska bli värre. Jag tuggar alvedon och ipren för att hålla sjukeriet borta. Började förresten för typ en veckan sedan med mina vitaminer igen. Brustablett som smakar apelsin som innehåller massor med olika vitaminer plus en tablett som jag inte riktigt kommer ihåg vad den innehåller, den luktar då fiskleverolja typ, så det är väl nåt sånt :) KVINNA står det på burken iaf!

Har hittat ett bra program som kan spela in musik. Så då kan man spela in låtar från spotify så slipper man ladda ner dom :) Har inte riktigt förstått mig på det än, ska ringa A nån kväll så han kan förklara hur man gör. Måste iofs hitta kabeln till telen först så jag kan få in musiken på telen överhuvudtaget. :) 

Nu ska jag krupa ner i sängen och se lite heroes. :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Krya på dig!

2011-02-11 @ 16:25:39
Postat av: Malin

Åh, vad är det för program?

2011-02-11 @ 17:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: