Svårt att bestämma

Det är så svårt att välja... Tror jag har bestämt, men vickan ska få kolla i verkligheten sen ska jag bestämma mig... :) Idag har jag varit så sjukt lat!! Träffade dom andra i gruppen imorse för att jobba lite, cyklade hem vid tolv och sen har jag bara suttit och surfat runt!! Inge plugg alls har jag hunnit med, detär DÅLIGT!! Inlämningsuppgiften ska in på torsdag och jag har mycket kvar... Ska ta och jobba vidare lite nu ikväll, resten får bli imorrn... Det är tur att jag har torsdagdag på mig också... kl 16 ska den in... phu

Har suttit och filat bort mina naglar, så nu är dom korta.. Det är skönt med omväxling ibland. Och kanske lite för healing ;)

Påsk är planerat nästan. Jag är iaf ledig från skolan i en hel vecka så lyckan är total.. jag ska få åka hem och åka snowboard och sola i snödriva! MUMS! :) Eller, jag hoppas på det iaf... alla andra ska ju vara lediga också :)

Nä, börja plugg nu...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag ska också inta en snödriva på påsken. Nu vill vi bara att det går fort:-).

2011-02-09 @ 08:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: