Träningsvärk

Vaknade imorse och kände hur det stramade i bröstet + axlarna. GÖTT :) Det känns i rumpan också, det är bra.. Idag är det plugghäst som gäller hela långa dagen. Anna kommer snart hit så ska vi plugga tillsammans.. Känner att jag börjar bli lite nervös inför tentan imorn. Så jäääkla jobbigt om jag inte skulle klara det... vem vill ha omtenta liksom?

Mina glasögon har nog kommit tror jag, fick en brevavi igår så det måste vara dom. :) Ska gå och hämta ut dom i eftermiddag. På tal om paket, så har jag ett problem! För typ två veckor sedan köpte jag en korsett på tradera och går nu ihärdigt och väntar på den, MEN då jag registrerat min användare på pappa (lång historia) så har hon skrivit Lars-Åke Andersson och MIN adress, alltså bondegatan 10. Tror ni paketet kommer komma fram? nej. Ävenfast jag ändrat om till mitt namn, så måste det blivit något fel på tradera ändå. jäkla skit. Måste jag köpa en till korsett nu??? arrrhgg, drygt!

Imorgon ska jag och Karin planera lite födelsedagsparty, känner att det måste börja bli lite klart snart. Eller lite klarare... Lekar? Musik? jaa allt sånt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: