Vet ni vad

Jag började såklart dagen med att hålla på försova mig. Så jag fick stressa som en galning för att hinna till skolan. Tittade ut genom fönstret när jag vaknad och snön vräker ner. Höll på kvadda med cykeln fleera gånger på väg till skolan, tur man är en hejare på hojja. ;) haha

Höll på somna under föreläsningen och efteråt så drog jag en vända genom stan och gick typ till alla glasögonbutiker som fanns för att kolla priser. När jag väl hade bokat en tid på synsam där det kostar 350:-, så gick jag förbi aktuell optik som det så fint hette, på väg hem. Utanför hade dom en skylt där det stog drop in och priser från 295:- för en synundersökning.

Så jag parkerade fido utanför och gick in. Såklart hade dom tid idag och jag bokade in mig kl 17. När han tagit mitt namn och personnr och frågar om adress och jag säger fint "bondegatan 10, 722 11...." så fortsätter han "....Storuman" istället för västerås då.... Jag tystnar till och tänker hörde jag verkligen rätt? Så jag säger ursäkta? Och han säger storuman igen och flinar... sen säger han "det låter som du kommer därifrån..." Hur fan kan man höra sånt? Jag är sjukt impad... att man kan sätta det så exakt.. okej om han sagt typ norrland, dom flesta tror jag är från sundsvall nånstans.. :P nä, så det var lite coolt

Nu ska jag röja up lite här, snart kommer Anna och så ska vi fixa naglar, sen ska jag storstäda. Försöka få bort dom sista kartongerna och så... SEN är det fredagsmys! :)

Ha det gött, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: