It's a little bit funny

Igår blev det palt hos v&t, totto är kung på göra palt, den smakar som den man fick på röbro :) Efter det blev det paltkoma i soffan och lets dance.. Somnade sedan i soffan så där blev jag kvar till imorse :) Filmmys med vic imorse vid halv nio då vi slog upp ögonen, sen cykeltur med solen i ögonen hem i +2 graders värme, LOVELY.. Snabbdusch och sen har vi varit på stan hela dagen. Hittade en fin röd tröja och en svart basiclinne, det behövs alltid... Inget klädplagg kändes speciellt bra på, jag kände mig allmänt tjock och otränad, svullen skulle man kunna säga... Så nu ska jag börja mitt nya liv, (som så många gånger tidigare), men jag ska ta upp min träning på allvar nu. Jag vill vara slutkörd och trött i kroppen... yes

Nu ska jag slå igång en film, ha en bra lördagkväll mina vänner :)
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ni verkar ju ha fått lite vårkänningar. Härligt!!

2011-01-29 @ 22:25:00 / URL: http://linnetgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: