jag lover....

jag lovar er (och mig själv..) att det nu inte ska bli någon student-blogg det här, där det bara skrivs om PM hit och PM dit, och grupparbeten hej och hå osv osv. Det enda jag ska säga att jag fattar inte riktigt vad PM betyder eller vad det är för något, men jag gissa på att jag kommer upptäcka det inom en snar framtid. Jag tycker själv det är AS tråkigt att läsa om sånt och därför tänker jag inte bli en av dom..........sådeså!

Har sett klart "the social network" aka facebook filmen. Den här gången blev det inget avbrott :) och jag tycker den var skitbra :) Tänk att vara Mark Zuckerberg, har är ju inte bara lite smart. världens yngsta billionär! Det är något att hänga i julgranen! coolt

Har för övrigt världens huvudvärk, har tryckt alvedon och ipren hela kvällen! Har varit duktig och använt mina glasisar hela kvällen i hopp om att det ska försvinna, men icket! Det enda knepet kvar är SÖMN, så jag testar det... Idag när vi satt och fikade på stan så klagade vickan på att jag kisade med ett öga hela tiden, ett KLART tecken på att huvudvärken är på ingående... Är alldeles för dålig att använda glasögonen, måste bli bättre!

punkt.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan man hyra filmen eller är den egenfixad. Vill oxå se den. Ang huvudvärken, länge sen du gjorde en synis? Jobbigt med dunk i huvudet:-(

2011-01-30 @ 08:15:07
Postat av: Gina

Bra Kicki! ;)

2011-01-30 @ 23:30:41 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: