Lite trött

Då var det söndag redan och skola imorgon igen... Än så länge känns det bra, ingen ångest än :) Har haft en bra helg... Har varit duktig idag och haft mina glasisar hela dagen när jag varit hemma, bara för att vara duktig :) När jag tänker efter så har jag inte varit på en synundersökning på X antal år... Kan det va typ 6-7 år sedan? Det är nog dags för en ny men om jag ska vara helt ärlig så är jag så jävla snål och har mitt "dåliga" öga blivit ännu sämre så innebär det att jag måst köpa nya brillor igeeeeen... snål snål snål... Men hur dum är jag egentligen, ögon är viktiga.. Nu ska jag ta tag i det här :) eller hur Linnea? :)

Dagen har för övrigt spenderats med Mange och Vickan på waynes och mysfika sen gick vi hem till mig och hängde tills det var dags för middag, då blev det grekiska kolgrillsbaren.. Mumes... Så helgen har varit riktigt skön, och jag är laddad för en ny vecka. :)

Nu ska jag kojsa för imorn blir det upp tidigt och med bussen till e-tuna... natti natti på er!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Rätt tänkt Kikki:-). Du har bara 2 ögon;-).

Mmmm...jag vill oxå ha grekmat!

2011-01-31 @ 09:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: