Västerbottenspaj

hur kan det vara så gott??? När jag upptäcker något så fastnar jag... jämt... blir sen middag nu för jag har städat hela dagen sen jag kom hem. Det är ett helvete att bära ner saker i förrådet, man orkar två, max tre gånger sen pallar man inte att springa i trappen nå mer... Glömde helt bort att gå förbi hos Jess, och glömde också att hämta ut telen, så det får bli morgondagens mission.... Nu ska jag göra paaaaj :)

funderar på lite film sen... kanske ska ta och se the social network, facebook filmen alltså.. Började ju se den men det blev som inte att jag såg så mycket av den... typ den första kvarten? :) ska iaf ge den ett till försök ikväll tror jag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: