halsfluss

Jag tror jag åkt på halsfluss... Sen jag hade den där jäkla halsbölden så tar det bara en millisekund för nåt virus att sätta sig i min hals... Det är ju iofs tur att jag vet vad jag ska göra åt det, jag har ett helt förråd hemma jämt med halsgrejer.. Jag tror jag har feber nu också för det snurrar så fort jag ställer mig upp och jag känner mig groggy mest hela tiden... drygt! Jag hoppas att jag har hunnit stoppa det mesta, så det inte blir värre... Iprenen är slut så jag måste ändå ut idag och köpa nya, skulle helst ligga i soffan hela dagen och sova bort allt...

Helgen har annars varit fabulous! Otroligt mysigt att vara på landet och bo ute i skogen i en liten stuga :) Tack för en bra helg alla inblandade! <3

Nu ska jag dö i soffan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: