Iphone 4

om tre månader går mitt abonnemang ut, så då blir det en ny tele. :) Jag längtar! Man kanske ska vänta till 5an kommer egentligen men å andra sidan så är jag då ingen telefonnörd som verkligen behöver femman :P Jag tror gott och väl att 4an duger åt mig :)

Jag är iaf med i en tävling där man kan vinna en, jag vet ju att jag inte kommer att vinna, men man kan ju alltid chansa. Det är ju egentligen jävulens påhitt med såna här tävlingar.. liksom låt mig vinna nångång också? :)
http://www.mrgizmo.se/categories/iPhone-iPod-tillbehor/iPhone-Fodral-Skydd/

Jag vill alltså ha RaindropBack Gold om jag skulle vinna. Det skulle vara himla snyggt! :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

men asså...då kommer jag ju vara typ ensammen kvar med min HERO...!!!

2011-07-18 @ 20:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: