mitt i veckan!

Då har halva veckan gått. Är lite trött, höll på försova mig imorse! vaknade tio över nio och insåg att jag hade stängt av alarmet.. Farligt!! Det tog emot att lämna sängen men det var bara att kravla sig upp! Var på salongen 1 ½ timme typ sen gick jag hem och vilade en stund till :)

Det är så himla lugnt på stan, inte en käft typ.. Tråkigt när man verkligen behöver kunder ju! men men...

Nu håller vickan på prova mina bikinisar.. Hon och Fanny åker ju till turkland på måndag. Fusk tycker jag.. Alla åker utomlands tycker jag. Jag vill också!! Snälla nån kan väl bjuda med mig, då kan jag lätt följa ;)

Nu ska jag ta en lååååång dusch sen lägga mig i soffan och se en movie or something :)
tjing!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-19 @ 23:26:20 / URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: