nerslagen...

jag tror att helgen tar ut sin rätt nu. Jag är helt klubbad. Jag hade såklart en helvetesdag på jobbet nu efter att ha varit ledig en vecka. Axlarna är uppdragna till öronen och ryggen skrek sista kunden... Cyklade direkt till vickan där mamma hade gjort sin godaste spaghetti med köttfärssås sen fick totto massera min rygg tills den blev mjuk igen... Vad hade jag gjort utan tomtom?? :) Imorn har jag däremot inga kunder, får se om jag sitter på salongen hela dagen, det är ju powermeet här i stan så ingen jäkel vill ju gå runt på stan.. helst inte när det är strålande sol också, alla är ju och badar såklart......

Nu ska jag göra kvällsfika sen ska jag krypa isäng och sova så jag är pigg imorgon :)

Min lgh ser ut som ett bombnedslag förresten. Det är kläder överallt och jag orkar helt enkelt inte städa ikväll... Imorgon får det bli.... eller iaf innan helgen är över... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: