Skräckfilm!!!

Hua, idag har jag bara hängt i soffan och försökt hålla mig vid liv känns det som... Tror jag har haft feber då jag legat och svettats och kallsvettats om vartannat och att huvudet är heeelt segt... Hade planer med Maria så jag hoppade in i duschen för att komma till liv igen och det blev faktist bättre.. En alvedon och lite nässpray kan göra mycket :)

Handlade tacos med Mary och så åt vi tills vi höll på spricka.. Sen kom totto över och så såg vi skräckfilm. Totte somnade i sängen och jag och mary låg i soffan under två stora filtar och höll på skita på oss... :) Ska väl ta och krypa isäng och läsa lite twilight.. När man bor själv får man bli duktig på att koppla bort att man är rädd... Fyyy faaan vad rädd jag var varenda natt efter jag och david flyttat ifrån varann... Då man sovit tillsammans med någon varje natt, aldrig ensamen och så helt plötsligt är man helt själv, helt tyst.... Men nu går det fint :)

Jag hoppas jag mår bättre till imorgon, jag vill verkligen inte vara sjuk... jag vill vara pigg, kunna träna, gå ut och gå, göra roliga saker... hatar att vara sjuk!!

tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: