Första dagen!

...på mitt nya liv :) Jag tror jag kommer trivas riktigt bra på sanrizz.. idag har jag faktist haft två kunder, och flera har ringt och bokat tid.. Så det är inte illa pinkat :) jag hoppas trenden fortsätter!!! :)

Vickan pratade om att fara och springa vid nio, jag villlllllll men det är ju så jävla varmt.. man svettas ju föfan bort... en film i soffan lät bättre i mina öron, men när fan ska man träna då? Det är ju alltid varmt!!!! Sitter i bh och trosor och vet inte vad jag ska göra... fläkten måste köpas NU!

Sen middag som vanligt, än fast jag kom hem i tid... nu ringde klockan så nu ska jag käka :)
Ha en bra kväll!

Tack alla mina fina för blommor och sms! Ni är dom bästa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: