Härligt!

Det känns som om att jag varit ledig i evigheter, bara för att man slapp jobba fredag.. I veckan blir det kortvecka igen då jag åker upp till storuman på torsdag! Äntligen åka hem, ska bli himla sköntt! Träffa tjejerna (minus björnis då BUHU) och ha roligt som bara vi kan.. Jag har redan börjat ladda upp!

Som sagt så var vi på tabasco igår, sjuuukt trött var jag så jag tänkte faktist gå hem efter middagen nångång, men humöret vände och kvällen slutade med att jag landade på kudden typ halv 4.. Räknar man sömntimmarna på den här helgen så blir det inte många, men hell man ska ju leva :)

Vi som tänkte sola idag, men molnen ville visst skymma solen så det blir inge av... Jag vill ju få brännan!!! Jäkla sverige väder!! har jag tur så kanske det blir en veckas utlandsresa med tjejerna, ska ta och kolla ekonomin och se vad den tillåter.. Jag vet att jag inte borde men... vi får se vi får se...

Får se vad som händer ikväll... kanske filmmys? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: