heheh heeeeelg :)

Igår hade karin examenspartey, det började med ölspelet hemma hos henne och fortsatte vidare med krogrunda.. :) Vi hade uppdrag på varje ställe, och jag kan säga att kicki drack sin beskärda del :P Jag tror att jag aldrig varit så full i hela mitt liv! Finns inget minne av att jag gick hem, men hem tog jag mig iaf och alla saker hade jag mig.. telefon, pengar, leg, väska, nycklar.. :) Imorse när jag vaknade gick jag på inspektion i lgh, hade rivit ut hela städskåpet och radat upp alla rengöringsmedel på diskbänken, jag höll på skratta ihjäl mig.. :)

Vickan ringde vid 10 och jag tror nästan jag var full fortfarande då.. det har aldrig hänt mig.. :P Och inte har jag varit bakis idag heller... halleluja moment! Nä, fyy fan vad roligt det var igår, det var den bästa kvällen jag haft någonsin i västerås... TACK BRUDAR!! :)

Ikväll har jag och totto käkat middag, vickan jobbar så det är en klassiker :P Då äter vi alltid tillsammans och så ser vi skräckfilm :) Vi såg the ward, men jag vet inte om den var så himla hemsk, en dålig skräckis... Har surplat lite vin också, gott vin.. Det är inte ofta kicki säger att vin är gott, men det här vine gick ne fint :)

Lite lullig ska jag krypa isäng nu ;-)
ses å hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: