helt slut!

Dagen har varit halvseg, ända till klockan fyra då det blivit nåt vajsing med bokningarna så jag hade helt plötsligt två kunder på samma tid... Kaos! Men det ordnade sig ganska bra, jag fick jobba till åtta ikväll istället :) Nöjda kunder som gick från salongen och det är ju ändå det viktigaste!

Men nu är jag helt slut på.. Ska hoppa in i duschen och sen krypa isäng så jag är utvilad imorgon.. Har några kunder inbokat så det blir fullhuggning, kul kul kul! Sen blir det raka vägen hem och tvätta... Gud vad jag har skjutit på detta, men nu är det dags!

På lördag ska fancy få sina nails omgjorda... jag försöker klura ut nåt snyggt... alltid en utmaning med lilla fancy :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Wiiie längtar!! nu är det sommar, ngt fräscht och färgglatt! :D

2011-06-09 @ 23:26:28 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: