Hot hot hot

Dåså mina vänner, då var det dax att börja inse att jag startar faktist mitt EGNA företag på onsdag! :) Helt sjukt alltså... Idag flyttade jag alla grejer och skruvade ihop möbler, så nu står min lilla arbetshörna på sanrizz.. :-) GALET! För er som vill gå in och kika på bloggen som jag knåpat ihop så får ni adressen här, nailicious.blogg.se! Jag kommer att vara duktig på att ladda upp bilder på alla naglar jag gör, (hoppas jag).. :) 

Det blir lite små tävlingar då och då hade jag tänkt, så håll ögonen öppna så kanske ni vinner nåt supernajsigt :)

Nog med smygreklam åt mig själv.. nu ska jag grejsa ihop nån middag till jag och vickan.
Ha en bra kväll! :-)

Kommentarer
Postat av: Karin

ROLIGT!! =D

2011-06-06 @ 21:55:33 / URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Linnea

Lycka till nu Kikki!. Du kommer att grejja det galant:-)

2011-06-06 @ 22:26:38 / URL: http://linnetgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: