Ny vecka...

Helgen var kung, vi måste verkligen göra om det! Söndan innefattade sovmorgon och sen när vickan slutade vid tre så var vi en sväng på rusta sen maxi för att handla maat.. Sen kraschlandade jag i vickan soffa och där låg jag till elva typ, jag härdade igenom filmen, höll på somna miljarders gånger :)

Idag är jag fortfarande trött.. det blev lite sömn ihelgen, dryygt att det tar sån tid innan man sovit igen allt.. jag vill vara pigg!! :) Idag har skönt nog varit en slapp dag, Matilde har börjat med mitt hår litegrann, halva huvudet är gjort, nu är det sidorna kvar imorgon, sen ska det klippas till :) Ni ska få se vad jag gjort sen, kul kul :)

Nu ska jag krypa ner i sängen, imorgon blir en lång dag då jag ska på skolan efter jobbet... SUCK, det går inte beskriva hur less jag är på detta jäkla grupparbeten och allt med skola att göra... suck suck suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: