Sanrizz

alltså.... jag trivs på sanrizz!! Det här kommer bli så himla bra, världens bästa tjejer, känner mig redan som hemma! Nu ska bara min business ta fart... Det kommer det kommer :D

Idag har jag fixat mitt hår :) Eller Matilde och Camilla rättare sagt, tack så mycket..:) En aning längre blev det, kommer att gråta blod ett antal gånger gissar jag på, men just idag känns det super :) Imorgon ska utväxten fixas, sen är jag fräsch och fin i håret igen :) Hatar utväxt! Jobbigt att inte vara blond original :P

Ihelgen är det midsommar, det blir kalas på innergården med typ 12 andra :) Jag har den perfekta klänningen, som jag köpte för typ 2 år sedan men aldrig fått tillfälle att använda.. Så jag hoppas på sol och värme, annars får det blir plan b, som jag inte riktigt vet vad det är än :P

Ska krypa isäng nu, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: