Värmebölja

Solen fortsätter att skina och min lägenhet fortsätter vara kokhet! Sommaren har ju inte ens börjat än och jag håller typ på dö om nätterna av värmeslag...Fläkt ska inköpas snarast!

Familjen Andersson jobbar på bra annars.. Vi har idag varit på utflykt och sedan hunnit med att måla om vickys walk-in-closet och borra upp en ny hatthylla till mig.. Imorgon åker taklampan upp ovanför barbordet vi skruvade upp för två dagar sedan.. Allt skräp och onödiga ting har burits ner till förrådet, likaså vickans gigantiska glasbord som jag haft som matbord. TUNGT! Har kommit fram till att det inte alls är betongväggar, för vi kunde borra med en vanlig borr. Så jag kan sätta upp hyllor och sånt själv, därför fick jag ingen hjälp med det, det ska jag göra när det blir lugn och ro här hemma :)

Imorgon ska vi ut på strömsholm och titta på terränghoppningen, sen kommer tomas mamma och barbro på besök.. Finns inte mycket tid över för att sitta vid datorn och häcka, så uppdatering kommer när päronen åkt hem :)

Nu ska jag lägga igen ögonen!
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ni verkar ha det mysigt:-)

2011-06-03 @ 11:07:01 / URL: http://linnetgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: