HUNDSUG!

Jag vill ha en hund! Det är farligt att börja tänka på det för då blir man manisk. Blir halvirriterad på dom som börjar mala på om att det är så dålig ide att skaffa hund, man kan inte göra det, det blir si och det blir så. Klart det finns nackdelar, det finns det väl med allt? Det är samma sak att skaffa barn? Vill man ha en hund så vill man det! Allt handlar ju om att anpassa sig. Och kan ni förstå hur många fler fördelar det finns med att ha en hund? Lätt fler än vad det finns nackdelar iaf....

Det som är svårt är att bestämma sig för vilken ras man vill ha. Jag vill ha en halvstor, inte en liten och inte en stor.. Bullterrier har jag varit inne på länge, dom är så himla fina..  Men på senaste så har jag börjat gilla stafforshire bullterrier istället. Jag vet en fin en som heter Rasmus :) En sån vill jag ha!

Staffordshire Bullterrier

Kommentarer
Postat av: Karin

haha härmis!! Eller om du inte läst min blogg innan du skrev detta inlägget så är det läääskigt :P

2011-03-21 @ 15:04:25 / URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: