Krypin

Idag har jag storstädat! Jag har tillochmed tagit listerna!!! Så nu är det kliniskt rent från golv till tak :) SKÖNT! Har burit ner allt småskit som man inte använder till förrådet i samma veva som jag tvättar för fullt! Jag kan säga att det är nog det värsta som finns, att tvätta alltså, i det här huset iaf.. Jag bor ju på tredje våningen - utan hiss! Så nog får man benträning iaf, jag vet inte hur många gånger jag sprungit upp och ner idag, och nerifrån källarn räknat så är det ju 4 våningar! Phu... men nu är allt snart tvättat, har bara två vändor kvar...

Nu när jag sytt kuddfodral och fått till det som jag vill ha det så kan jag ju faktist bjuda på lite bilder :) Hittade faktiskt dom fina rosa ljushållarna på maxi nu när vi var och handlade. Passade som handen i handsken i mitt våriga rosa sov/tvrum :)


   


Kommentarer
Postat av: Anita

Mysigt Kicki,det blir så vårligt och fint med pastellfärger som accent.

2011-03-04 @ 17:33:46 / URL: http://anitafixar.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Va fint! Du är duktig du=)! Nu blir jag sugen på att göra finischen i vårt vardagsrum. Gardinerna e ju fixade av kära mor. Nu får jag göra resten!

2011-03-04 @ 18:56:24 / URL: http://linnetgoes.blogg.se/
Postat av: mam

Nu blev det mycket bättre, jag tror den nya mattan åkte ut. Färgerna fattades. Orkiden har flyttat till dej nu. Jättefint.

2011-03-04 @ 20:23:00
Postat av: Marina

Ett sånt där soffbord hade jag i några veckor ;)

2011-03-04 @ 21:25:06 / URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: