UÄÄÄSCCH

jag fick iofs en liten sovmorgon men va fan. Jag vaknar av att det sticker i näsan av äcklig röklukt! Får kväljning, blir förbannad och det GÅR inte att ligga kvar, så äckligt luktar det... Det var länge sedan jag kände det såhär mycket.. Greppade datorn och gogglade numret till kvarnvreten och så ringde jag med morgonrösten och sa att nu äre nog! Som tur var så pratade jag med en tjej som jag pratat med tidigare och har själv bott i huset, så hon förstog direkt. SKÖNT! Så det ska komma hit en snubbe och kika på det, får hoppas att det luktar mycket när han är här.. Brukar ju vara så att det inte kommer nån röklukt alls bara för att man ska visa.. men men

Mitt HM paket har kommit :) Yay!! Fick just sms om att det ligger och väntar på att bli uthämtat! Ska käka lite frukost sen börjar min tvättid kl10, så jag ska köra min lilla tvätthög sen blir det stan och handla det sista till moulin rouge! :)

Have a nice day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: