Härliga frrrrredag!

Den efterlängtade helgen är här.. truppen samlas, och jääklar så roligt vi ska ha hela helgen... :)

Dagen börjar med att jag vaknar och undrar vad klockan är, eftersom jag glömt mobilen hos syrran och den brukar funka som väckarklocka och jag inte har någon annan klocka så bllir det teven och text-tv. Jag visste jag skulle vakna tidigt för det gör jag varje morgon, men då kan jag ju kolla klockan och sen somna om igen... Nu visste jag inte riktigt om den var 10 eller 6 på morgonen? Såklar var den tidig, tio över 7 närmare bestämt så jag somnar om...

Drömmer såklart det värsta som jag någonsin drömt om. Det börjar med att jag vicky och elisabeth fortfarande bor hemma, och mamma bestämmer sig för att dra. Så hon packar sina grejer och drar... Jag bryter ihop och tok gråter, här vet jag att jag vaknar upp också bara för att jag gråter, men somnar snabbt om igen och drömmer vidare... Bettan tar snabbt rollen som beskyddande syster och säger att hon tar hand om huset, vicky får jag inget grepp om.. Jag som är helt förstörd jagar efter mamma och försöker få henne att komma hem igen. Men hon har hunnit dra till lycksele och träffa en ny snubbe, och jag bara gråter och gråter, ni vet sådär så man knappt får luft... Men mamma vill inte ha mig, hon vill inte veta av mig, vill bara att jag ska gå därfirån - försvinna! Nä fy faan, det är det värsta jag någonsin drömt..
Jag skulle aldrig klara mig utan min mami :) Jag älskar dig mamma :)

Dagen fortsätter vidare med att jag blir väckt ur denna dröm av att vicky klampar in i lgh, bryskt uppvaknande kan man säga. Trodde hon hade gått in med sin nyckel, men nepp, det hade så fint hängt en nyckel i låset när hon kom hit, så det var bara att låsa upp och gå in... Jag har inte riktigt insett än hur illa det kunde ha gått. Och jag brukar inte vara så virrig, men när jag bar upp tvätten igår så var det en sån jävla hög så just när jag skulle låsa upp så tippade såklart högen och mina nytvättade kläder bara flög i det skitiga trapphuset. Så jag snabbt som attan plockade upp allt och slängde inte det i lgh, och måste då ha glömt nycklarna i dörren. Sen var jag ju inte ute nåt mer under kvällen....
Aja, inte fara skedd... Men en lärdom!!!

För att sen sammanfatta dagen snabbt så har frida och blondie kommit hit, vi har ätit lunch och snackat skit som bara vi kan, shoppat lite, fyndat bra, fikat, ätit tacos, druckit vine, och avslutade dagen med att se allas vår puddig Edward på teve, Twilight såklart :)

Nu är jag trött trött, imorgon kommer bästa Ida, då blir det långpromenad och picknick och grillfest på kvällen :)
Mer hinner vi säkert med, uppdatering kommer senare :)

Natti natti på er!

Kommentarer
Postat av: mam

Din riktiga mam bor fortfarande i stensele med din pappa. älskar dej. vad drömmar kan ställa till med.

2011-05-07 @ 10:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: