Helg!

Sist ut från skolan innan dom stängde, det är bra...

Maten har intagits, och såklart lämna vi utrymme för tårta :) Nu ska vi trampa iväg till Fanny för lite kalas. Blir nog tidigt kväll, är trött fortfarande konstigt nog :)

Behöver lite hjälp. Jag har inte kommit på något bra företagsnamn än, någon som har nåt bra tips? Skitsvårt ju, jag vill ha ett coolt med ändå fint namn. Jag gillar Cecilia Reichlers namn "The Pink Lady", synd man inte var först på det :) Så något åt det hållet... Ringde Ida och bad henne hjälpa mig med logo och utformning av visitkort och sånt, och som den bästa vännen hon är så ställer hon upp såklart! Vi tänker så himla lika, så kommer hon på något bra så blir det nog bra :)

Nä, nu ska jag slit på mig en jacka sen dra. :) Ha en trevlig fredagkväll mina vänner! :)

Frida, you've got mail :)


Söt tjej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: