Intressant natt!

Gårkvällen spenderades hos Karin, åt grillat för första gången i år, gott! :) Sen blev det häng i soffan till typ halv tolv då blev jag så himla trött så jag hojjade hem...

Kommer hem typ vid kvart i tolv och i trappuppgången så dunkar det musik, och ni kan ju gissa vart det kom ifrån?! Jo mina grannar... Jag sitter vid datorn en stund och hör hur dom skriker och hålla på där inte.. Går isäng vid typ tio över tolv och letade åt numret till vaktbolaget innan jag la mig, så jag var förberedd... När klockan närmade sig halv två och dom fortfarande höll på där inne så tänkte jag, nä nu jävlar ska dom få, så jag ringde vaktjänst och berättade hur det låg till och tjejen jag pratar med skickar ut en bil till mig. Så jag ligger ju vaken tills dom kommer, tänker att måtte dom inte få för sig att stänga av musiken, och jag hoppades att dom verkligen skulle leva om...

Just då spelar som typ afrikansk musik och dom springer runt i lägenheten och sjunger (läs skriker) med till låten. Jag hör hur det är någon i trapphuset och någon som säger "Här är det" direkt dom kommer upp för trappen, och dom börjar plinga på.........................Dom plingar på...........och plingar på igen..... Nu har dom typ plingat 40 gånger utan reaktion! Dom spelar så hög musik där inne att dom inte hör att det plingar på dörren!!!

Efter 50 plingningar så sänks musiken, och vakterna fortsätter att plinga men INGEN öppnar dörren. Det är nu helt tyst i lägenheten och vakterna plingar typ 50 gånger till på dörren utan att någon öppnar. Idioter tänkte jag, det är ju för fan vuxna människor där inne och dom törs inte ens gå och öppna dörren.. Till slut så hör jag att en av vakterna börjar prata med någon på radion och säger att dom inte öppnar och någonting om polisärende. Sen går dom iväg...

Under hela den här tiden ligger jag i sängen som en stålfjäder och är typ hur spänd som helst. Efter vakterna åkt så trodde jag polisen skulle komma, men det gjorde dom inte, så efter typ 20 min så somnade jag. Jag hörde lite därinnifrån hur dom bråkade efteråt men det var bara några ord jag hörde, sen var det knäpptyst! :)

Jag hoppas dom jävlarna får en prick. Eller egentligen vill jag ju att dom ska bli vräkta så man kan få några normala grannar.. Jag tror inte att det är över med festandet och allt, men jag kommer inte vara snäll mot dom det är ett som är säkert..... The game is on!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: