Kallt

Man blir ju lurad av det här vädret! Imorse hade jag ställt klockan på 7, jag snoozade en timme som planerat och sen klev jag upp och tog en promenad runt cityringen. Det är 40min, så för att det skulle bli en timmes prommis så gick jag genom halva stan och sen ut på city ringen och började vandra runt... Men det blåste jag jääävla kallt så jag höll på dö, och så tänkte jag att när jag väl fått upp arslet ur sängen på morgonen för en gångs skull så kan jag ju inte bara gå hem? Så eftersom jag gick vägen förbi mitt hus så sprang jag upp och bytte jacka och tog ett par vantar. Det gick bättre, men det drog kallt runt halsen.... Inte bra! Men en timmes promenad blev det :)

Efter lunch så skulle jag på skolan och såklart skulle det till å regna just då. Väntade i typ 10 min och hoppades det skulle sluta, och det gjorde det.. Det skvittrade lite bara... Så sen var jag på skolan till halv sex.. Hatar sena dagar på skolan, man hinner ingenting efteråt... Hade tänkt styrketräna men hur kul är det så sent? Alla andra tränar också då så det är smockat på gymmet.. På morgonen och vid typ två-tre på dagen är det som bäst... Slippa trängas...

Imorgon ska jag och vickan köra backträning... Ska bli spännande :) KUL!

Nu ska jag se om det finns nån bra film å se.. tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: