My precious converse

Tråkigt dans pass... Det var en tant typ som höll i passet, och det kändes mer som aerobics än dans... lite tantvarning över allihopa... BLÄÄ, jag som verkligen ville gå på ett roligt danspass!!!

Chocken när jag skulle hämta mina skor på utvägen, så står dom inte där jag lämnat dom! Hyllan är TOM!! Paniken i mig hinner växa och jag tittar runt för att se om nån flyttat på dom! Det står just två tjejer som håller på ta på sig skorna och den ena håller i ett par vita converse.. Som ser ut som mina, för jag känner igen hur jag smutsat ner dom :), så jag frågar om hon tog dom från hyllan och pekar vart... Japp det hade hon, så hon ber så hemskt mycket om ursäkt och sa att hon råkade tagit fel, hennes stog typ 4 hyllor under... Hon skämdes lite :P Men rätt skor fick gå hem med rätt ägare och glad över det är jag iaf :) Mina älskade converse :)

Nu ska jag se greys... tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: