Nagelfia!

Efter lite nagelfix så satt jag och lekte med lite lösa tippar och testade lite olika färger och glitter. Har kommit på att man kan blanda färger för att få till en annan färg. :-D Imorn ska vi experimenter med Fannys naglar igen, får se vad damen vill ha den här gången, tydligen blev hon inte hooked av spetsigt :)

Hade fått en kommentar av någon, vet inte vem då inget namn fanns. Är väldigt nyfiken på vem det är, och vill du inte skriva namn så kan du alltid maila istället, [email protected] :) Och oui, nagelfix följer med till umeå :)

Imorgon ska jag hämta ut min ekonomistyrnings bok från biblioteket och försöka banka in något i huvudet. Jag gissar på att jag kommer att få slita mitt hår och det hela slutar med att jag känner mig puckad och ger upp :P

Natti natti på er!


Kommentarer
Postat av: Frida Stenman

Hej igen!

Glömde visst skriva dit namnet :) Du vet säker vem jag är. Syster till Erik? Båda från Storuman :)

Såg att du skulle upp till Umeå och jag bor ju där, därför jag frågade om vad du tar för att göra naglar :)

2011-05-13 @ 16:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: