Naglar!

Lyckades riktigt bra med mina naglar faktist! Dom är nu rödmarmorerade med glitter och lite nailart på :) Andra handen kvar nu bara :) Såg att det var ett till anonym som hade skrivit, llika nyfiken denna gång vem det kan vara :)

Har noll fika hemma så jag vette tusan vad jag ska äta till frulle.... Gröt hade suttit fint med sylten är slut.. Det är ju så jäääkla jobbigt å gå och handla, det orkar jag inte nu... Det får bli rostade mackor med lite avocado på.. inte för att jag alls var sugen på det..

Fattar inte  vad det är med mig, har vaknat varje natt nu dom senaste dagarna av att jag är sjöblöt av svett! Har drömt sjuka drömmar också btw.. Å så ligger jag vaken en stund, sen somnar jag om.. Kanske därför jag är så trött på mornarna... Kanske börjar nerverna spöka nu inför nya jobbet och så... man vet aldrig :P

Nä, nu håller jag på hungra ihjäl, ska sno ihop fika sen se gårdagens bigbrother :)
Ha en fin dag mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

waow...snyggt! va duktig du är som gör på dig själv:)

2011-05-19 @ 17:27:22 / URL: http://linnetgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: