Omtentan!

helvete vad sur jag blir... Jag som verkligen pluggade som en idiot, och jag trodde verkligen jag skulle klara den!! 3 ynka futtiga poäng ifrån att klara den! Nu blir det en omtenta IGEN! Ska kolla på resultatet och se hur dom har rättat, har jag tur kan jag kanske snacka till mig nåt poäng och slippa ännu en omtenta.. Men ska nog inte hoppas på allt för mycket.... SUCK, så dryyyygt!

Ikväll är det vårruset! Jag har laddat med gröt nu på morgonen, sen vet jag inte vad jag skulle ha ätit till lunch/middag... Det regnar ute, eller det är från och till... Det är bra, då blir det bra luft = lätt att andas!
Hoppas bara det är uppehåll ikväll, vill inte springa i regn :(

Nu ska jag se senaste gossip, det är såååå himla spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: