Sommar!!

jag älskar sommaren! Jag skulle lätt kunna flytta till ett land där det är sommar året runt :) Imorse hade jag ett möte på skatteverket, en supersnäll kvinna som hjälpte mig med att klargöra allt med moms, skatter osv som jag inte förstog. Äntligen en som var duktig på förklara, min lärare på mdh kan stoppa upp nåt nånstans, sorry men jag lär mig ingenting av dig....

På fm satt jag och klurade ut alla siffror hemma, och räknade hur mitt företag skulle hålla sig. Jag är lite rädd att det kommer skita sig, att jobba som nagelskulptris är inte det mest högavlönade jobbet, men man vet aldrig förrän man provat. Går det inte, så går det inte.... Lär av våra misstag, right?

Vid tolv svidade jag om till bikini och la mig på gräsmattan utanför vickan. Varmt så inni bomben, men det är bara att njuta dom dagar jag får vara ute i solen! Älskar dagar som känns som riktiga semesterdagar! Jag kockade ihop kycklingpastasallad till middag och vicky kom och åt med mig..

Sen har vi sett Justin Bieber filmen, alltså SE DEN! Killen är ju så himla duktig. Jag satt och log hela filmen för det är verkligen hans dröm att jobba med det han gör. Lite tragiskt men fint på samma gång. Man ser verkligen på honom att ibland vill han bara vara en vanlig 16åring... Den var verkligen bra. Killen kunde sina grejer redan som 4 åring tamme :)

Dags för sängen snart, kanske man skulle haft lika fika i magen innan?


Kommentarer
Postat av: Linnea

Helt rätt inställning Kikki! Vad heter Bieber-filmen? Hyrfilm?

2011-05-11 @ 10:05:45 / URL: http://linnetgoes.blogg.se/
Postat av: DIn lärare

TACK!

2011-05-11 @ 17:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: