städardag

Japp, skolan blev klar tidigare än förväntat så jag ska försöka städa lite idag.. Har fått veta att Frida kommer imorn på fm, så därför blir det städning ikväll istället för imorn :) Jag hade tur och hittade en ledig tvättid nu klockan 4, så jag ska kånka ner min jättetvätt påse till tvättstugan nu...

Sen ikväll blir det nog bara lugnt i soffan, jag har så himla ont i magen.. Jag brukar aldrig ha ont i magen, men idag gör det förbannat ont... Så det blir inte många knop!

Nä, ner till tvättstugan då.....


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Jag är med i en fototävling och undrar om du har lust att rösta på mig TRE gånger, det är bara att klicka på länken här under och rösta på Malin Lydin (högtst upp i högra hörnet)

https://www.facebook.com/pages/ExtraFilmse/113793168667900?sk=app_113146735428789&ref=nf



Det är jätte jämnt mellan mig och den som ligger tvåa så därför behöver jag fler röster!! Tack

2011-05-05 @ 16:08:14 / URL: http://malinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: