Tidsfördriv!

Ja idag har jag inte gjort många knop. Eller jag har fått gjort väldigt mycket, men jag har suttit på arslet i min lägenhet hela dagen.. Jag har kommit på ett företagsnamn, jag har gjort en logotyp, och knåpat ihop en blogg där alla mina verk kan skådas :) För att vara exakt så har jag suttit sen 10 imorse till klockan 7 nu ikväll.. Magen skrek efter mat, det var det som gjorde att jag till slut nöjde mig...

För de nyfikna så får ni vänta ett tag till, i början på nästa vecka tror jag ni ska få ta del av den. Det är inte länge kvar tills jag öppnar! Reklam ska delas ut och samtidigt ska jag plugga på den sista tentan OCH så ska jag till umeå en vecka också :P Fullt upp kan man minsann säga, men det är kul :)

Nu visar dom pirates på tv, tror jag ska lägga mig och kika på den. Känns som att det blir svårt att somna då det känns som jag klev upp för bara några timmar sedan. Att sitta vid datorn hela dagen är farlig, timmarna flyger bara förbi....

Då taggar vi för vårruset imorgon då.... ehhhh, hjälp!


en riktigt gammal bild på jag och vickan, på konrad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: