YRAN

Nu först har jag nog återhämtat mig från helgen... Eller mina stackars små benhinnor skriker fortfarande efter två dagar i klackar.. men det går över :) Hela helgen har varit perfekt om man bortser från vädret då, det sög... Regn och kallt! Jag är ju van sommar här i västerås och så kommer man upp dit och det är kallt och regn.. nej tack säger jag till det!

Har hunnit med att träffa alla mina fina! Stevie surprisade jag ganska bra, hihi det var kul :) Sushi på storgatan hann jag med också, lika gott som vanligt och kan lätt konstatera att vi är mästare på att göra sushi! Hängde med limpen en hel massa också... :) jaa, det var nog länge sedan jag hann med så mycket på så kort tid!

Tänkte på en annan sak också, jäklar va snygga boys det finns i umeå, jag såg dom överallt.. Det tyckte jag inte förut, men nu helt plötsligt så har dom hittat dit... Här i västerås tycker jag det är snålt med dom... eller är gräset bara grönare på andra sidan???

Annars är det en vecka kvar till öppning, namnet blev nailicious!! :) Tack för att ni tyckte till, mycket lättare att bestämma sig om man får lite smakråd!




Kommentarer
Postat av: Linnea

Det var trevligt att ha dig på besök:-). Kör hårt nu när dörrarna öppnar;-)

2011-06-01 @ 21:40:44 / URL: http://linnetgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: