Late night

Igår for vi hem till matte efter jobbet och så hade hon fixat med lite plockmat och sånt gott, galet vad mätt jag blev, jag älskar italienskt :) gick hem vid tolv typ, hade en supertrevlig kväll med tjejerna!! Dom är bäst! :)

Idag ska jag julpynta! Jag ska ta fram min ljusstake, men jag måste köpa en till.. Sen vill jag ha vita/silver gardiner :) får se vad stan har att erbjuda som inte kostar skjortan :) myrorna är första stoppet, sen skulle jag vilja gå en sväng på föda korset där borde man hitta nåt kul tycker jag :)

Ikväll blir det myskväll med tjejerna.. Lite ost kex och pepparkakor, och lite vin förstås :) myyyyyys

Nu ska jag fixa frulle sen ut på promenad med Kate... Tjing!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: