Nattligt besök

Inatt vid tre så gnällde lillan så då var det bara upp och ut, och jag brukar gå ut på baksidan så jag går ner i källarn och sen ut vid bakdörrn.. Och eftersom jag alltid är ute en snabbis så låter jag aldrig dörrarna gå i lås helt, så slipper jag upp med nycklarna varje gång...

Nu iaf så efter jag vart ute och skulle in igen så när jag öppnar källardörren så ser jag två ben nere vid trappen.. Blev skiträdd och trodde det var några uteliggare som hade tagit sig in.. Jag försöker huka mig så jag ska se vad det är för några och i samma veva so
Jag sett dom ser dom ju mig och så hör jag en av dom säga "det är ju någon här" samtidigt som jag skymtade en röd slips... Då föll polletten ner och jag insåg att det var några väktare av nåt slag.. Så jag förklarade nyvaken som jag var att jag bara skulle rasta hunden :) men fan va mitt hjärta hann slå några extra slag :p

Snart ska jag kliva upp och göra mig redo för jobb... Have a nice day! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: