Nyttigt?

Jag tycker veckorna springer förbi... Och faktist ska jag erkänna en annan grej.. Det är inte så jobbigt att kliva upp vid halv sju-sju på mornarna. Kors i taket! Men, idag har jag varit vaken sen 7, igår vaknade jag halv sju.. Imorse var det finaste himlen ute också, jag önskade att jag kunde gå längre promenad men småbena på Kate orkar inte så lång än.... Det blev et varv runt kvarteret här, eller vad man ska kalla det...

Dagens SUGIGASTE!! Jag blir så förbannad... Det finns en liten gräsplätt här utanför på baksidan, den fyller ingen funktion utan den finns bara där... Det är typ 6x5 meter vilket är perfekt ställe att låta dom kissa på.... Så igår när jag kommer hem på kvällen så går jag dit och sätter ner kate, och märker att bakom mig är det en stolpe mer än tidigare på morgonen... Går runt stolpen för att se vad som står på den och såklart vad tror ni? Jo, det är en bild på en hund och så står det "vi får inte rastas här". VA FAAN?? Seriöst... Nu tror jag inte att det är för att jag är där, för jag har sett att det är värsta skihögarna (måste va nån större hund) som ligger där... Varför inte bara plocka upp efter sig????? Fuck. Jag bor ju på värsta betongstället.. Inte ens endaste gräsmatta på en 500 meters radie... Kul när man har en 10 veckors valp som ska kissa femtielva gånger...

Men jag trotsar skylten och går dit ändå, jamena plockar man upp efter sig så är det väl ok? Sen är det ju ingen som ser mig när jag går ut dit på kvällen :P Jag kan inte komma på nån annan anledning till att man inte får rasta hunden där...Kan ni? 

 Sen kan jag tycka att om man har en vuxen hund så kan man väl gå ut och rasta den som vanligt, jamena jag kan inte gå en långpromenad så hon får göra alla sina behov, det är ju bara en bäbis....
Så faaan för den som inte plockade upp efter sig....

Nu ska jag gå och hämta ut lite ny gele sen gå till jobbet igen... tjing tjong


Kommentarer
Postat av: Johanna

Äh, låt dem rastas!! :D Du får väl bara le och se till att alltid ha påse med dig :) Söta vappsar!

2011-11-09 @ 20:12:31 / URL: http://fitnessguru.se/combatchick

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: