Småglin

Den dagen jag skulle få för mig att skaffa TVÅ valpar alltså.... Det är en pain in the ass att ha två små att springa efter hela tiden.... Plus att jag bor tre trappor upp!! Det bara bränner i benen av att gå upp heeeeela tiden... jag har säkert sprungit minst 10 gånger upp och ner.... gaaah... Nu blir det ingen fler gång förrs vicky kommer hem... Måndagar är dom värsta kvällarna.... SUCK

Annars har jag gjort två matlådor så nu har jag nån dag... Sen håller jag på baka filmjölksbrödet som vi fick hos anna på söndagsfrullen.... Sååå himla gott var det... Så två limpor är i ugnen, om 20 min är dom klara... Lagom till vickan är hemma.... Så imornbitti blir det nybakt bröd och smoothie :) YAMMA

Idag fixade jag linser också... Så nu har jag månadslinser som jag ska testa... Kändes väldigt skumt idag så jag hoppas det känns bättre efter nån dag annars går det ju inte.... Det var kul, har sa att jag hade lite resurser på ögonen för skelning, tror att det var så han sa iaf, det han menade va iaf att jag skelar väldigt lätt... :) Och sant, så fort jag är trött eller, som alla vet, när jag har druckit ett glas vin eller två så pekar ögonen åt varsitt håll, INTE läckert... Jag får ju gå och blunde med ena ögat jämt när jag är ute på krogen.... Så man kan se när kicki börjar bli dragen, då pekar ögonen åt varsitt håll, haha....

snart är det swx and the city också, favvoprogrammet no1. Ska rasta lillhjärtat i tid så jag hinner in till elva :)
natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: