Snabbt

Så var det helt plötsligt torsdag igen... Jag hinner som vanligt inte med... Sitter på jobbet och snart kommer min kund så då får jag göra lite snygga naglar :)

Ihelgen blir det fullt upp! Först på fredagkväll ska vi träffas hos en av tjejerna på jobbet och hänga lite, man kan kalla det kvalitetstid med kollegorna :) sen på lördag ska jag iväg på kistamässan och sen tillbaka till Västerås och så dricka lite vin med Angelica Anna Fanny och syrran... Sen på söndag tänkte jag ta det väldigt lugnt.. Soffläge hela dagen, kanske en sväng på djäkneberget så lillan får springa av sig :)

Umeå resan är bokad också.. Den 22 åker jag upp och sen tillbaka den 27e redan :( blir ganska kort men jobbet kallar... Sen nyår ska nog firas här nere någonstans :)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: