suck!

Mohahaha, i did something bad today!! :) Något man absolut inte ska göra, men faaan va kul det var... Och av det fick jag veta, min magkänsla var helt rätt.. Alltid skönt att få det bekräftat! :)

Vet ni, jag är jätteglad att att en valp snart kommer bo med mig. Har man växt upp med djur och haft dom omkring sig hela livet så känns det konstigt att inte ha nåt alls helt plötsligt... Har flera gånger funderat på att skaffa en katt, dom är ju så mysiga, men att bo i en etta känns lite fel mot katten då jag är van med att dom får leva i ett stort hus och dessutom får vara ute hur mycket dom vill... Jag kommer ihåg första gången vi släppte ut Ludde, han la iväg som ett streck efter gatan och då tänkte vi nu kommer han aldrig tillbaka... Men efter några timmar kom han tillbaka och la sig på plattorna nedanför bron och tokflåsade med öppen mun, precis som en hund.... haha.. Frihet eller vadå? :)

En person som aldrig haft djur förstår inte, men ni som har haft, ni vet vad jag menar :) En Mysan i fotändan av sängen som kurrar och värmer, myyyys! Ibland fick hon till och med sova under täcken tätt tätt intill kroppen.. :) Tyra pyret är likadan, hon blir eld och lågor när hon får sova under täcket, det är det bästa tycker hon!

Men, i alla fall så kommer jag förvandlas till en hundnörd utan dess like. Bara så ni vet :)

tjing!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Å Timon är likadan, det bästa som finns är att ligga under täcket trots att jag helst inte har honom där. Har man missat stänga sovrumsdörren ordentligt så är det kört, då puttar han upp den och kommer smygandes om natten :)

2011-10-19 @ 11:52:28 / URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: