Palt!!

Ihelgen har jag haft finaste besöket :) Det blev sushi middag med fanny vickan på lördag, herrarna va storbjudd och käkade kött istället! Sushin blev ingen höjdare, jag kan inte göra sushi utan dig IDA FROM! (kanske beror på att jag och emil alltid pratar istället för att hjälpa till, så jag har ingen aning hur man gör :P)  Iaf, så blev det lite vin och sen lite utgång...

Myssöndag med pizza och mys i soffan... söndagsfrulle hann vi också med hos storasyster och nästa gång blir det hos Anna :)

Nu vankas det palt hos tomtom och vic så jag ska knata över dit... MUMS! :)

Kommentarer
Postat av: IDa

Hihi, nästa gång kanske ni ska hjälpa till och inte snacka så mycket så du lär dig nån gång :) Eller strunta i det förresten och kom och hälsa på varje gång du blir sugen på sushi!!

2011-09-14 @ 09:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: