Script!

Tydligen har det varit lite problem att komma in på min blogg.. det kommer upp nån ruta om script, hursomhelst så har jag fixat det nu och tagit bort en massa dynga så nu är min blogg snabb och kika runt på... Tyckte själv att det hängde sig lite när jag skulle gå in... fixat!! :)

Har varit och tränat bodypump, mina ben och rumpa kommer vara helt döda imorgon, och vi ska inte prata om i övermorgon!! Jag kommer gå som jag skitit på mig, så om ni ser mig på stan och jag går konstigt så är det bara för att jag har träningsvärk inget annat :P

Jag ska vara duktig i veckan tänkte jag, måste få in vanan att gå och träna.. när man väl kommit igång är det ju lugnt, men innan dess... hua, det är ju en plåga att dra sig dit och svag som ett asplöv är man.. INTE KUL! Ska börja springa lite också, så imorgon satsar jag på 5km :)

Jag är glad, jag fick bästa nyheten idag! Jag längtar till på torsdagkväll, då får jag finbesök igen :) Mamma och pappa åkte hem idag, vi har myst sen i onsdags! Mamma har fått fina naglar, pappa har fått arbeta i min lägenhet med speglar, hyllor lampor osv.. Men riktigt fint blev det, bästaste pappa :D Sen har vi hunnit med en sväng på kulturnatta och sen en lunchsväng ute på strömsholm... bra helg med andra ord!

Nu ska jag fixa iordning nå mat, sen duscha och lägga mig i soffan och slappa...
skön måndagkväll!

puss på er! tjiiiiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: