two and a half men

Jag har just sett första avsnittet i säsong nio av 2½ men... Första avsnittet utan charlie och första avsnittet med ashton kutcher.. Jag måste säga att jag tycker det var bra! Charlie spårade ju ur, han var bara äcklig i den sista säsongen... iuck! Ska bli roligt att se om det fortsätter vara bra bara...

Idag har jag varit duktig och fixat alla mina papper i en pärm, snyggt och fint.. till företaget alltså... nu är det solklart allting, superskönt! Istället för att ha alla papper huller om buller :P Det går faktist bra, jag hoppas att den här uppåtkurvan fortsätter så jag ökar hela tiden, hoppas hoppas :)

Träningsvärken är olidlig och det är bara första dagen efter.. dom där 5km hoppar jag idag, benen är som bly så det hade varit nästintill omöjligt att springa... Skjuter upp det tills imorgon istället... :)

Sitter i soffan med myströjan, den luktar goooottt :) ska värma upp en matlåda och sen ligga i soffan hela kvällen.. mojs...

hej hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: