Jävla dag

Har haft en bajsdag... Jag jobbar alldeles för mycket. Jag har svårt att säga nej. Och det där går ju liksom hand i hand... Huvudet är inte alls med, och det är det jag tycker är jobbigast... Jag är ju en sån som har allt i huvudet.. fast jag har aldrig haft särskilt mycket att hålla reda på... Men nu har jag lyckats få in en kalender i telefonen så jag kan ha mina nagelkunder och jobbtider, så jag har koll på allt.. Men ändå missar jag något JÄMT. Fan, jag dom trodde det skulle bli lugnt efter jag slutat på ica och salongen, men icke... Just för att jag inte kan säga nej... MÅSTE LÄRA MIG SÄGA NEJ....

jag längtar till den här veckan är över, jag har bokat in alldeles för mycket för mitt eget bästa, och jag kommer att jobba arslet av mig... Men fan va skönt det kommer va på lördag när det äntligen är HELG! :)

Imorgon är jag HELT ledig på förmiddagen, har lyckats va hård och inte bokat in NÅ... Så jag ska ta mina väl förtjänta intjänade slantar och gå på stan och hitta mig något fint... I DESERVE IT :)

egentligen ska jag bara hålla käften. För två månader sedan var ett jobb allt jag ville ha... Så vinden har vänt mina vänner, vinden har vänt.....

tjing


Kommentarer
Postat av: Karin

Kraam Kicks!

2012-04-24 @ 07:03:48 / URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: