sovmorgoooooon

fy faan va skönt det va att få sova... va iofs lite dum och gick isäng halv två inatt, fatsnade vid datorn :P Kato var supertrött, hon va med Karin hela dagen och har haft skitkul :) Lämnade henne vid tio igårmorse och så kom hon hem halv elva igårkväll, då gick hon direkt och la sig i sin säng och slocknade :) haha.... Tar på hårt att ha kul hela dagen... :) Tack bästa Karin att hon fick va med dig!

Idag börjar jag jobba kl14.. sen jobbar jag bara till sju, så det är en riktig kortdag.. ska fixa lite naglar på mig själv hade jag tänkt... tog bort mina för nån dag sedan och det GÅR inte... jag måste ha det där hårda på naglarna, dom böjer sig bakåt och det gör bara ONT när dom är orginal....

nu ska jag mumsa vidare på min frukost :)
Ha en bra dag....tjiiiing

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha sötan :P Bara kul att få ha henne här, hon är så mysig! Bara säga till när du behöver hjälp =)

2012-04-09 @ 12:42:50 / URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: