tjohooo

Fy fan va duktig jag är då.. :) 5km sprang jag och sen körde jag lite mage.. hej träning vad jag saknat dig :D
Men satan va otränad jag är.. FInns liksom inga muskler någonstans... orkar knappt springa ju... Kan jag inte bara va duktig och röra på fläsket KONTINUERLIGT, istället för att va en sån periodare... dåliga jag...  Har inte riktigt den där plin på mig själv..... hrm

Köpte nya löparskor idag och det är ju så skönt att springa i nya skor! Springer som på moln :D

Imorgon är jag ledig, första dan på två veckor typ, så jag ska tvätta städa och göra sånt roligt, sen ska jag hänga med maria... perfekt fredag....

tjing!

Kommentarer
Postat av: Johanna

I höst så... :)

2012-04-13 @ 19:53:39 / URL: http://fitnessguru.se/combatchick

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: