Lunchrast

då var jag tillbaka i västerås igen.. Det var väldigt behövligt med en liten minisemester, men himlaskönt att vara tillbaka också... Det känns som jag har ny luft i lungorna, nu är det bara att köra på :)

Ikväll händer det lite spännande saker. Vi får se hur det blir sen får ni höra om vad det är för spännande :) Jag är peppad iaf men det ska kännas bra för den andra parten också.... nyfikna?? hihihi

Har en halvtimma kvar på lunchen sen lite mer jobb innan jag packar ihop för idag, sen skulle jag vilja gå och träna men vi får se hur mycket som hinns med. :)

Har laddat hem avengers och the lucky one, ska höra om jag får sällskap ikväll om vi kanske ska se någon av dom, båda är nog gryyyymt bra....

Har länge letat efter en rosa yankies kepa, och till min lycka hittade jag en på sportamore, och KLICK så var den min....plus en nikejacka ;) hihi... men snygg var den..

imorgon är jag ledig :) Känns konstigt att säga så men det är sant.. Kate och Cindy ska vaccineras sen ska vi bygga sänggavel jag och storasyster... Skulle vilja hinna på rusta och köpa tapeter, bara för pyssels skull :)

Ha en bra kväll alla fina!
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: