Lycka!

Fötterna känns lätta, jag vet inte om det är för att jag har haft semester i snart EN vecka, eller om det är för att jag får va i Norrland, eller kanske för att mitt liv är så himla exakt där det ska va! Inte alls ofta man får en sån känsla faktiskt... Dom sista veckorna har varit som att dansa på moln ungefär, och jag vet nog vad det beror på.... :)

Man får så mycket tid att tänka när man är här uppe i Norrland.. Man hinner verkligen tänka igenom saker en OCH två gånger.. Dom senaste månaderna har livet bara gått på automatik, det har bara varit jobb jobb jobb... Men iaf, så har jag fått ordning på alla mina bekymmer, inte för jag hade så många :) men det är nyttigt att ha egentid :)

Två dagar kvar innan jag och Kate reser hem igen, undra vad man ska hitta på imorgon? Sovmorgon for the win, sen gofrulle iaf :) semesteeeeeeeer ❤


Kommentarer
Postat av: Västeråsaren

Härligt att höra! Det är du väl värd :)

2012-08-28 @ 21:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: